29 mai 2009

Zambi

...e pe punctul de a fi gata. Abia astept. Mai am un pic si mor de nerabdare, desi se zice ca nerabdarea si mersul pe doua roti nu ar face casa buna. Oricum abia astept sa fie gata sa mergem la plimbarica. Ne-am mozolit aseara de ulei, dar hmm...i liked it. E fata mea si trebuie sa am grija de ea. Ca asa o sa aiba si ea de mine. E interesant sa iti bagi nasul prin toate alea, mai vezi si tu pe unde e lantul, cum se pun axele si pe unde curge uleiul. E chiar distractiv. Asta bineinteles in cazul in care ai un om desptept si priceput prin zona care doar mai mormaie "da-mi si mie cricketul si o tubulara de 10" :P Si in fata ta vezi cum rechinuta se face bine si creste tot mai mare :) Cum ziceam..haida copii la plimbare ca a venit varaaaaaaaaaaa.
PS: Frumoasa motocicleta asta,nu? M-a intrebat careva zilele trecute de poza ca e tare reusita. E luata de pe un site american, si mi-a placut, are personalitate. Hmm? As face-o pe Zambi asa, cred ca i-ar sta bine cu asa niste ochi mari. PS2: Super tare cantecul lui Springsteen. L-am cautat de mi-au iesit ochii.Hai ca l-am gasit in sfarsit. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu