18 mai 2009

850 de km

Doua drumuri in doua zile, dus intors dus intors. E interesanta Valea Prahovei si pe la 8 seara si pe la 4 dimineata, ce sa spun? Nu credeam ca Rozi sa ajunga pe traseu de motocross si sa mai si faca fata cu brio testului? :P Ne simtim ca dupa 1000 de flotari si 1000 de genoflexiuni deh am urcat 7 dealuri si am coborat cam tot atatea vai ( vorba vine ca la 12 noapte cine naiba mai sta sa numere?!) Nu am poze ca doar camera mai lipsea s-o mai car, iar cu telefonul nu am avut chef sa fac. Doritorilor de aventuri le recomand drumul Bucuresti Ploiesti Predeal etc Rasnov Zarnesti Poiana Marului si mai sus pe deal, si daca se poate tot la ore tarzii din noapte. A da, si ca sa fie tacamul complet neaparat cu niste sport touringuri nu cross-uri sau alte asemenea "jucarii" :D Enjoy the ride! PS: Rozi draga de tine, thank you very much ca ne-ai adus safe and sound inapoi.Data viitoare va fi si Zambi cu tine :)
Later edit : Inca ne mai chinuim sa facem consumul care iese cam mic pentru ditamai motorul. Daca stie careva sa imi zica si mie cat e benzina la Petrom ca sa pot face calculele, nu de alta dar iese ceva ametitor gen 4,5% si sincer nu cred ca e asa. Iar daca e..mana mea, Rozi a devenit cea mai buna prietena a noastra :D O vom lua peste tot
.

Un comentariu:

  1. Hihi..acum ca deja au trecut cateva ore bune de la sfarsitul total imprevizibil al "calatoriei" ( era sa scriu comediei), pot spune ca ..i was fun!
    Oricum mare, om mare talent ca unde am ajuns noi cu GPXu' putini au ajuns si nici unul cu asa ceva. A, si sa mai si scape fara nici o tranta fara nimic. :P
    Stimabile, ma inclin. Ai respectul meu pe langa tot restul :)

    RăspundețiȘtergere