26 mai 2009

Pentru plictisiti...

Aloooo lume care esti plictisita, vezi ca alti nu e :P "E" ca e sub 50! Am primit o apostrofare de la colega de suferinta din blogosfera, Emilia, astfel ca m-am simtit si iote ca mai bagai ceva. Acum sunt in asteptare. Zambi a mea e in garaj asteapta ca domnul meu scump sa isi faca timp si de ea. Si cum timp e dar e pentru altele mai importante aducatoare de fonduri nu haplea mancatoare ca a mea, o sa mai astept ceva vreme. Sa speram ca pana saptamana viitoare o sa fie gata. Acum va primi saracuta fata mea mumoasa ulei Motorex. Sa vedem asta cum ii place. A da, si Rozi intra la revizie pentru schimbat ulei. Putoline-ul ala de anul trecut nu pare sa ii mai placa, asa ca face urat la schimbat viteze, caraie mai rau ca o cioara intrata pe o linie de fax. Intre timp Aprilica a intrat la dezmembrare. Pentru cei interesati de bucati dintr-un Pegaso din 93 nu ezitati sa scrieti ori acilisa ori pe mociclism. http://www.motociclism.ro/forum/index.php?s=&showtopic=367162&view=findpost&p=1903422 Deci dragi tovarasi si pretini va las acum cu muzichia recent descoperita in urma vizionarii unui film interesant ce sa zic. Filmu se cheama "Amurg" e cu bampiri deci e ok, iar cantatorii se cheama Paramore. Dedicatie speciala pentru Scumpi meu: My heart...:*
PS: Bebe-ul meu, aka Dana2 se apuca de soferit. Hihi. Sa speram ca Ionel va suporta tratamentul aplicat si nu va sucamba. Desi vorba aia, nu a sucombat el la mine, deci e tare si suporta cu stoicism. Spor la invatat!

Un comentariu:

  1. Si sa nu va speriati, stiu ca vine vara dar mie mereu mi-au placut imaginile colorate, iar frunzele astea sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere