8 mai 2009

Vine vine...:D

Acesta este un ranjet al unui om care nu stie ce il asteapta dar care viseaza la ceva mumos foc. La ce ma refer? Mon bebe stie deja. La Dave aka the Butt, adica Dave Gahan de la Depeke. A si la ce mai visez? La inca un concert superb al lui Leonard Cohen. Am fost la celelalte concert si mi-au placut, atat de mult incat am luat bilete la Depeke inca din prima saptamana cand s-au pus in vanzare. Pentru Leo de care am aflat abia acum cateva zile, trebuie sa pun bani deoparte, ca mai avem si alte alea de cumparat pana atunci. Si concertele Placebo sau Within Temptation au fost super frumoase si au meritat atat banutii cat si deplasarea pana la Sibiu, cu Dana cu tot. Cat despre concertele Nightwish si cele ale Tarjei care s-au soldat cu autografe ce pot sa mai spun? Au facut toti banii! Singurul concert pe care il asteptasem si m-a dezamagit complet a fost cel HIM. Doamne abia asteptam sa vad un Ville in actiune si am vazut un Ville beat turta buhait si avand maxim 50 de kg. Dezamagire totala, plus 2 matahale in fata deci mai mult am ascultat, ca de vazut am vazut tot: pe poze!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu