6 mai 2009

Viata pe doua roti

...a inceput anul trecut. In the beginning ma gandeam cu frica la diverse posibilitati, daca asta daca alta, mereu legate de ceilalti de pe sosea si niciodata legate de tine, bravul meu sofer de pe vremea aceea. Mereu mi s-a parut ca esti un fel de Sf. Gheorghe ce se lupta constant cu balaurii din trafic, si nu neaprat ca sa o salvezi pe Ileana Cosanzeana sau cum o chema-o pe duduia din poveste, pentru ca "Ileana" ta este salvata de mult :*, ci pentru ca "nu-i asa" in trafic exista multi balauri:S A fost o vara superba si ma bucur pentru fiecare drum facut cu tine, chiar daca la vremea respectiva poate in sinea mea nu aveam chef de mers o noapte intreaga , sau de mers o autostrada intreaga numai pe ploaie. Acum insa, privind in urma, mi se pare totul atat de frumos si nu pot decat sa iti multumesc, pentru ca mi-ai bagat in simtire pasiunea asta. Sper ca mereu sa fiu la inaltime si mereu sa fii mandru de mine. A da ..si promit sa invat orice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu