27 mai 2009

Sidebar

Dragi cititori amatori de diverse, va recomand ultimele noutati in materie de linkuri de pe acest mirific, daca mi se permite sa spun asa, blog: side bar-ul devine din ce in ce mai neincapator si mai avid dupa informatii diverse. Am trecut prin linkurile catre youtube, prin versuri si arhiva, si am ajuns la bancuri :), chestii de notat in agenda si acum linkuri pentru timpul liber. Va recomand sa bagati un ochi si daca va place vreo locatie sa dati o raita pe acolo. Noi le-am probat pe toate si deci le recomand cu caldura. Piranha nu cred ca mai are nevoie de introduceri, stie toata lumea locatia, si a devenit si mai ok de cand au mai schimbat si ei una alta la interior. Cocosu e un loc interesant mai ales daca vrei atmosfera relaxata si muzica live..lautareasca, populara si chiar si usoara :) Biker's e prin Otopeni dar se merita drumul pana acolo. E altceva.. Christie's l-am cunoscut cu vreo cativa ani in urma si ma mira si acum preturile dar mai ales cantitatile enorme oferite in schimbul banutilor.:P Iar cele doua pensiuni sunt pentru cei care vor altceva si sunt in pana de idei. Amandoua vizitate de noi. Si oricum sunt locuri unde o sa mai mergem cu siguranta.

Un comentariu: