7 sept. 2009

Ce-i cu site-ul asta ??

Bai..ce spanac se petrece aici ca merge tare prost spre ciudat spre foarte naspa site-ul asta. Hmm? In fine, sa revenim. Intre timp fata mea mumoasa a trecut de 53.000, e vesela si merge de rupe pamantul. Acum ultima mie de km facuti prin Bucuresti ne-a ajutat sa ne cunoastem cat de cat si sa avem incredere una in cealalta, eu in ea ca nu o sa ma dea cu fundul de pamant daca sunt miloasa si nu fac prostii, si ea in mine ca tin la ea si am grija sa nu pateasca nimic. :) Zambi rulez. Oricum e de domeniul comediei sa vezi fetele pe care le fac oamenii cand ma vad, pe la banca sau pe la finante intrand pe usa cu tot harnasamentul pe mine. A da...si toti ma intreaba cum de am curaj sa merg cu ea. LOL pai ce era sa le zic? Curajul vine cu timpul?! Hihi, o fi si asta adevarat. Cert este ca incet dar sigur bagam kilometrii, incep si eu sa o cunosc mai bine. Dar tot ea ma ajuta sa nu uit ca pe 2 roti concentrarea e vitala, si imi mai trage cate o scatoalca dupa freza asa mai de trezire. Zambi rulez did I mention that already? PS: Thanks bebe-ului care m-a sunat de la concert si mi l-a pus pe Leo sa ma incante la telefon. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu