22 iul. 2009

still dreaming

Frate, e cald e naspa rau in Bucuresti, dar ce sa-i faci un' sa te duci?! E, de parca nu ar fi idei.Cred chiar ca sunt prea multe. Aici e greseala mare. Astfel ca inca mai trebuie sa ma gandesc unde sa plecam. Daca aveti alte idei, eventual stiti si ceva cazare la pret mai mult decat ok,gen pret de criza...ziceti, ok? Pana acum avem de ales intre mare, Apuseni sau Retezat (dar tre' sa check out the preturi ca sa-mi fac o idee). Mi-e cam dor de briza marii,desi nu cred ca m-a gandit sau proiectat mama deloc pentru lancezitul la soare. Sunt din alta carte. Nu stiu de ce dar statul la soare mai ales pe super caldura asta nu l-am inteles niciodata. Nu pricep ce poate sa placa la asta. Mereu am visat la plimbat la rasarit, 6 dimineata sa fie apa calaie, miros de mare mmm. Dar sa stai ca tembelu' la ora 1 pe plaja sa te coci...don't get it. Cum ziceam haida people dati-mi idei :)

2 comentarii: